Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.750,- p/mnd klik hier
1998, 61209 Km
BMW R 1100 S ABS
BMW R 1100 S ABS
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1999, 87297 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.499,- p/mnd klik hier
1999, 74909 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.649,- p/mnd klik hier
1999, 54211 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.699,- p/mnd klik hier
1999, 54211 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.699,- p/mnd klik hier
1999, 54211 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2001, 100612 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2001, 83333 Km
BMW R 1100 S ABS
BMW R 1100 S ABS
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2001, 33500 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2001, 49493 Km
Cattier autos en motoren , OV
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2001, 79500 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2002, 76876 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2002, 49215 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2002, 80129 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 3.495,- € 3.995,- p/mnd klik hier
2002, 58706 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.349,- p/mnd klik hier
2003, 85878 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2003, 104381 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.475,- p/mnd klik hier
2003, 65958 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2003, 70721 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2003, 84363 Km
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion