Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:

BMW M 1000 RR, het eerste M model van BMW Motorrad

Met de S 1000 RR als basis heeft BMW met een veelvoud aan updates en upgrades een afgetrainde topatleet afgeleverd: de BMW M 1000 RR, het eerste M model van BMW Motorrad. Om als Olympische topatleet, of Supersporter zo je wilt, je te kwalificeren voor een plek op het hoogste podium moet je een goede palmares overleggen. De motor levert een maximumvermogen van 156 kW / 212 pk en weegt 192 kg. Deze motor is daarmee de krachtigste en snelste voor weggebruik geschikte motorfiets van BMW Motorrad. Met een koppel van 113 Nm sprint de superbike in 3,1 seconden van 0 naar 100 km/h. De motor is begrenst op een topsnelheid van 306 km/h.
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 31.900,- p/mnd klik hier
2022, 2900 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 32.500,- p/mnd klik hier
2022, 3208 Km
Merkdealer
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 39.895,- p/mnd klik hier
2022, 500 Km
Merkdealer
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 42.000,- p/mnd klik hier
2023, 501 Km
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 44.750,- p/mnd klik hier
2023, 474 Km
Merkdealer

Supersport BMW M 1000 RR

De toepassing van alle aerodynamische kennis zorgt voor een later remmoment en de mogelijkheid tot eerder accelereren dankzij meer downforce. De gasreactie kent twee standen en met de Race Pro modus is de mate van motorrem in drie standen in te stellen. De BMW M 1000 RR biedt verder de Schakelassistent Pro, Launch Control, Hill Start Control Pro en Pit Lane-Limiter. De motor heeft ook dynamische tractie controle, een M remsysteem en andere technische toepassingen die je de motor optimaal laten beheersen.
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 45.145,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 45.817,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
BMW M 1000 RR
BMW M 1000 RR
€ 45.950,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion