Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2018, 35920 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2018, 65355 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2018, 31051 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 9.345,- p/mnd klik hier
2018, 33007 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2018, 15169 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2018, 41000 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2018, 41000 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 8.745,- p/mnd klik hier
2019, 67900 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2019, 48892 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 8.945,- p/mnd klik hier
2019, 54496 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 8.945,- p/mnd klik hier
2019, 80300 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 8.945,- p/mnd klik hier
2019, 13000 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 37357 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2019, 49908 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 9.445,- p/mnd klik hier
2019, 5000 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 9.745,- p/mnd klik hier
2019, 39088 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2019, 10633 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2019, 28667 Km
Merkdealer
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2019, 10701 Km
BMW F 750 GS
BMW F 750 GS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2019, 30376 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion