Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1987, 87411 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 900,- p/mnd klik hier
1988, 221950 Km
BMW K 75 S
BMW K 75 S
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1988, 112764 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1990, 74109 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.495,- p/mnd klik hier
1990, 84968 Km
BMW K 75 S
BMW K 75 S
€ 900,- p/mnd klik hier
1991, 135480 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 1.450,- p/mnd klik hier
1991, 94754 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1991, 72581 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 2.200,- p/mnd klik hier
1991, 121633 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.950,- p/mnd klik hier
1992, 86909 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1992, 92754 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 999,- p/mnd klik hier
1993, 115785 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.295,- p/mnd klik hier
1993, 84228 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1993, 235131 Km
BMW K 75 S
BMW K 75 S
€ 1.275,- p/mnd klik hier
1994, 87947 Km
BMW K 75
BMW K 75
€ 1.690,- p/mnd klik hier
1994, 79761 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 1.750,- p/mnd klik hier
1994, 88681 Mls
BMW K 75 S
BMW K 75 S
€ 2.450,- p/mnd klik hier
1994, 33070 Km
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion