Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2021, 17076 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.895,- p/mnd klik hier
2021, 14690 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2021, 17100 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2021, 8276 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2021, 7680 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2021, 16336 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 14000 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 5000 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 14190 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.950,- € 8.450,- p/mnd klik hier
2021, 8000 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2022, 7342 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2022, 7543 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2022, 8052 Km
TRIUMPH TRIDENT 900
TRIUMPH TRIDENT 900
€ 7.850,- p/mnd klik hier
2022, 6081 Km
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2022, 5000 Km
TRIUMPH TRIDENT 900
TRIUMPH TRIDENT 900
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2023, 4237 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2023, 5750 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
TRIUMPH TRIDENT 660
TRIUMPH TRIDENT 660
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2023, 250 Km
Merkdealer
TRIUMPH TRIDENT 900
TRIUMPH TRIDENT 900
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2024 Motoroccasion