Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2004, 11673 Mls
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2005, 15221 Mls
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2006, 25100 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2006, 34243 Km
TRIUMPH THRUXTON
TRIUMPH THRUXTON
€ 6.340,- p/mnd klik hier
2008, 19732 Mls
TRIUMPH THRUXTON
TRIUMPH THRUXTON
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2009, 55098 Km
Merkdealer
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
2009, 18000 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.989,- p/mnd klik hier
2011, 12685 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2011, 24000 Km
Merkdealer
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2012, 18144 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.390,- p/mnd klik hier
2012, 28645 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2015, 9444 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2015, 11000 Km
TRIUMPH THRUXTON 900 SE
TRIUMPH THRUXTON 900 SE
€ 8.400,- p/mnd klik hier
2015, 13053 Km
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion