Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2019, 9953 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2020, 4743 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2020, 5158 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 14.490,- € 15.990,- p/mnd klik hier
2022, 2253 Km
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 18.695,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 18.895,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 19.045,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
TRIUMPH BONNEVILLE SPEEDMASTER
€ 19.045,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2025 Motoroccasion