Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2004, 19354 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 7.945,- p/mnd klik hier
2005, 65234 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 8.350,- p/mnd klik hier
2005, 22800 Mls
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2006, 27154 Km
TRIUMPH ROCKET III
TRIUMPH ROCKET III
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2008, 10698 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2009, 54500 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER ABS
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER ABS
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2010, 38227 Km
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
TRIUMPH ROCKET III CLASSIC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2011, 61181 Km
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
TRIUMPH ROCKET III ROADSTER
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2012, 23500 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 18.745,- p/mnd klik hier
2019, 13495 Km
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 17.999,- p/mnd klik hier
2020, 25001 Km
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2020, 22511 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 19.490,- p/mnd klik hier
2020, 18300 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2020, 13988 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2021, 10900 Km
TRIUMPH ROCKET III GT
TRIUMPH ROCKET III GT
€ 21.990,- p/mnd klik hier
2022, 4547 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 R
TRIUMPH ROCKET 3 R
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2023, 9590 Km
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 27.500,- p/mnd klik hier
2025, 1 Km
TRIUMPH ROCKET 3 STORM R
TRIUMPH ROCKET 3 STORM R
€ 29.750,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH ROCKET III R
TRIUMPH ROCKET III R
€ 30.395,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion