Nieuwsbrief:

HYOSUNG  AQUILA GV 125 S BOBBER - 2022

Nieuw
Grijs en Zwart
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
hyosung - aquila-gv-125-s-bobber
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

De 125cc V-Twin Bobber is uniek in zijn soort. Niet alleen vanwege zijn krachtbron maar ook als motorfiets an sich. Geen enkele andere motorfietsfabrikant produceert een chopper of bobber die men kan berijden met een A1 rijbewijs (max. 125 cc en max. 11 kW). Dat maakt de Aquila GV 125 S Bobber zo uniek. De ideale motorfiets voor beginners door zijn geringe zadelhoogte (710mm) en lage gewicht (165kg) maar ook voor de gevorderde rijder(ster) voor wie een ‘zware is je ware’ niet meer geldt.

Laat je verbazen door zijn fijne manier van rijden. Het stalen, semi-dubbel wiegframe in combinatie met de robuuste banden (120/80-16 voor en 150/80-15 achter) geven je niet alleen het gevoel om over de Route 66 te cruisen maar ook het heuvellandschap van de Ardennen te ontdekken.

De Aquila GV 125 S Bobber is leverbaar in 3 verschillende kleuren en er is een groot scala aan originele accessoires leverbaar.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland mogelijk!


Beschrijving
Merk Hyosung
Model Aquila GV 125 S Bopper
Kleur Grijs en Zwart
Segment Bopper
Cilinderinhoud 125 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 24 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW:
€ 5.600,-   
Prijs inclusief € 199,00 kosten rijklaar:
€ 5.799,- 

Technische details
Motor Vloeistofgekoelde SOHC 6-kleppen V-Twin
Vermogen 10.2 kW (12PK) bij 10.000 t.p.m.
Koeling Vloeistof
Brandstoftoevoer Injectie
Afmetingen 2083x762x1048 mm
Wielbasis 1428 mm
Drooggewicht 165 kg
ABS Nee (gecombineerd remsysteem)
Tankinhoud 13 L

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2024 Motoroccasion