Nieuwsbrief:

CFMOTO  650 GT - 2022

Garantie: Ja
Onbekend
NEBULA BLACK
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 60 maanden

Geniet van glooiende heuvels, kronkelende kustwegen of gewoon van een ritje met je vrienden. De 650GT wordt aangedreven door een 650cc parallel twin en is voorzien van een nieuw kleuren-TFT-scherm. Het Continental ABS-remsysteem, het grote verstelbare sport-touring scherm en de standaard zijkoffers maken het plaatje af. De 650GT is de ultieme grand tourer en dat tegen een scherpe CFMOTO prijs.

De 650GT deelt zijn 650cc parallel twin motorblok met de NK- en MT-modellen en levert een vermogen van 61 pk. De vermogenscurve van de motor is evenwichtig: soepel genoeg voor de beginnende rijder voor dagelijks woon-werkverkeer en volop vermogen wanneer dat nodig is. Niet alleen de doorgedreven technische ontwikkeling bracht deze 650GT naar dit niveau. Ook de eigenzinninge lijnen van KISKA, het Duitse ontwerpbureau dat ook voor KTM werkt, geven de 650GT een onmiskenbare look.

Het stuur is gemonteerd op risers en zorgt samen met de van rubber voorziene voetsteunen voor extra rijcomfort en een ontspannen zithouding.

Standaard is de 650GT uitgerust met:

- KYB veerelementen voor en achter -
- Bosch injectie - Continental ABS
- Verstelbaar windscherm
- Metzeler Z8
- Led verlichting rondom
- J.Juan remmen voor en achter
- 2 x USB aansluiting
- 12V aansluiting
- Wave remschijven
- Automatisch omschakelen stand/daglicht
- Twee rijmodi
- TFT dashboard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion