Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXR
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXR
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1990, 35000 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
€ 6.950,- p/mnd klik hier
1997,
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXDX DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXDX DYNA
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2000, 32099 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXDX DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXDX DYNA
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2002, 60117 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2002, 45953 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2004, 46749 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2005, 25700 Mls
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2006, 88689 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2006, 40905 Km
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE 35TH ANNIVERSARY FXDI
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE 35TH ANNIVERSARY FXDI
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2006, 27286 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2007, 47398 Km
HARLEY-DAVIDSON SCREAMING EAGLE CVO DYNA FXDSE
HARLEY-DAVIDSON SCREAMING EAGLE CVO DYNA FXDSE
€ 14.850,- p/mnd klik hier
2008, 13874 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE DYNA FXD
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2012, 45729 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HARLEY-DAVIDSON
© 2000 - 2025 Motoroccasion