Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1992, 37627 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
€ 9.450,- p/mnd klik hier
1994, 92300 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SPECIAL
€ 9.500,- p/mnd klik hier
1995, 135000 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
€ 15.950,- p/mnd klik hier
1996, 14633 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
€ 6.949,- p/mnd klik hier
2001, 87667 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2001, 115592 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL FLST
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL FLST
€ 15.949,- p/mnd klik hier
2002, 33000 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL FLST
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL FLST
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2003, 32913 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2012, 49837 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 107 FLSTC
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2019, 38800 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
€ 27.500,- p/mnd klik hier
2019, 12000 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLSTC
€ 35.950,- p/mnd klik hier
2020, 24000 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion