Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2006, 49897 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 16.495,- p/mnd klik hier
2010, 2222 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 14.948,- p/mnd klik hier
2013, 28500 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2016, 22000 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY LO FLSTFB
€ 24.990,- p/mnd klik hier
2016, 10000 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion