Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FORTY-EIGHT SPECIAL - 2019

Garantie: Ja
9539 Km
Wicked Red
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
harley-davidson - forty-eight-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties Forty eight special

Door omstandigheden zijn wij momenteel alleen geopend op afspraak. Heeft u interesse in een motor, dan kunt u via e-mail contact met ons opnemen voor een afspraak: info@harliepleats.nl

- 1200 cc
- 5 versnellingen
- Injectie
- Smart security system
- ABS remsysteem
- 130 mm voorband / 150 mm achterband
- 9 spoke aluminium wielen
- 49 mm voorvork poten
- Wicked red kleurstelling
- 70's tank graphics
- Tallboy stuur (standaard af fabriek)
- Zwart met chrome motorblok
- Forward controls
- Detachable windscherm
- Solo zadel
- HD ® zijtas
 
  • Xl1200 Forty eight special uit 2019 in hele mooie wicked red kleurstelling. Slechts 9.539 km op de teller. Originele nederlands geleverde motor afkomstig van 1e eigenaar. Dealer onderhouden. Onderhoudshistorie d.m.v. facturen en onderhouds / instructieboekje is aanwezig. De forty eight special is t.o.v. de normale forty eight anders m.b.t. het stuur / zithoogte / tank graphics. De zithoogte van de special is iets lager (705mm) dan bij de standaard 48. Het tallboy stuur dat standaard op de special gemonteerd is zorgt ervoor dat je comfortabeler (meer rechtop) op de motor zit.

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmsysteem, Forward controls, swingarm bag, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1954 - Een 200 cc scooter, de Juno, zag in 1954 het daglicht en werd ontworpen om markt te veroveren in de opkomende Vespa scooter copieerroutine die op dat moment in Japan woedde. Honda produceerde verschillende versies van de Dream en Benly motorfietsen in de opvolgende jaren met cylinderinhouden tot zo'n 350 cc en andere specificaties.
© 2000 - 2025 Motoroccasion