Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
GAS GAS MC 65
GAS GAS MC 65
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2021, 56 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2021, 90 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2021, 21 Uur
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 51 Uur
GAS GAS EC 300
GAS GAS EC 300
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2022, 62 Uur
GAS GAS SM 700
GAS GAS SM 700
€ 12.990,- € 13.800,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
GAS GAS MC 65
GAS GAS MC 65
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2023, 24 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 65
GAS GAS MC 65
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2023, 41 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 350 F
GAS GAS MC 350 F
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2023, 112 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 85
GAS GAS MC 85
€ 5.350,- p/mnd klik hier
2023, 133 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 125
GAS GAS MC 125
€ 6.000,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
GAS GAS MC 250
GAS GAS MC 250
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2023, 52 Uur
Merkdealer
GAS GAS MC 450 FSE
GAS GAS MC 450 FSE
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
Merkdealer
GAS GAS SM 700
GAS GAS SM 700
€ 11.290,- p/mnd klik hier
2023, 801 Km
GAS GAS SM 700
GAS GAS SM 700
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2023, 2076 Km
GAS GAS MC 50
GAS GAS MC 50
€ 2.749,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
GAS GAS MC 50
GAS GAS MC 50
€ 4.250,- € 4.525,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
GAS GAS MC 50
GAS GAS MC 50
€ 4.575,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
GAS GAS MC 85
GAS GAS MC 85
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2024, 80 Uur
GAS GAS MC 65
GAS GAS MC 65
€ 5.390,- € 5.689,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van GAS GAS
© 2000 - 2024 Motoroccasion