Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTF - 2001

Garantie: Ja
31638 Mls
Caddilac brown
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
harley-davidson - fat-boy-flstf
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Specificaties FLSTF Bobber:

- 1450 cc
- 5 versnellingen
- Screamin eagle hydraulische nokkenaskettingspanners
- Gespaakte wielen ( nieuw)
- Shinko old style banden ( nieuw)
- Mustang cyclone seat ( geveerd)
- Thunderbike seat mount kit
- Stingray achterspatbord (ribbed)
- Heinz winglets 3 in 1 verlichting
- Nieuwe gaskabels
- Nieuwe remleiding voor
- Trompet uitlaten
- CPV Sidemount met stop taillight


FLSTF Fatboy uit 2001. Door ons geheel omgebouwd tot bobber. Vele nieuwe onderdelen en vele uren zijn er in dit project gestoken. Betreft een schade vrije motor. Foto's van originele staat zijn aanwezig. Motor is geheel opnieuw gespoten. Op de tank is gekozen voor caddilac brown, met de AMF striping. Spatborden zijn glanszwart afgewerkt. Voor ons een leuk project, voor u een unieke motor waar er maar 1 van is.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harliepleats
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1934 - In 1934 werd hun C-72 vliegtuig met een snelheid van 704 km/h geregistreerd. Gedurende de Tweede Wereldoorlog waarbij men steeds minder watervliegtuigen en steeds meer gevechtsvliegtuigen produceerde maakte het bedrijf wellicht de mooiste vliegtuigen van dat moment in gebruik bij de Italiaanse luchtverdediging. Snel nadat de vijandigheden werden stopgezet werd besloten om de vredestijd te beginnen met een driewieler truck. Het was in die tijd vrij onorthodox maar een dusdanig succes dat deze momenteel nog steeds word gemaakt. Toen, anticiperend op de explosieve groei van de motorfietsbranche waar men van mee wilde profiteren, startte Aermacchi met het zoeken naar een goede ontwerper welke een goede lichtgewicht motorfiets diende te ontwerpen. Hun keus viel op Lino Tonti, welke bij Benelli gedurende de oorlog aan vliegtuigmotoren had gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion