Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI PANIGALE V4
DUCATI PANIGALE V4
€ 18.250,- p/mnd klik hier
2018, 39357 Km
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4
DUCATI PANIGALE V4
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2018, 20440 Km
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4
DUCATI PANIGALE V4
€ 19.690,- p/mnd klik hier
2018, 11003 Km
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 20.950,- p/mnd klik hier
2018, 14500 Km
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 21.790,- p/mnd klik hier
2018, 15851 Km
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2018, 4595 Km
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
€ 35.500,- p/mnd klik hier
2018, 1967 Km
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
€ 35.950,- p/mnd klik hier
2018, 2188 Km
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
DUCATI PANIGALE V4 SPECIALE
€ 45.000,- p/mnd klik hier
2018,
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4 S CORSE
DUCATI PANIGALE V4 S CORSE
€ 24.990,- p/mnd klik hier
2019, 14109 Km
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 25.490,- p/mnd klik hier
2019, 11132 Km
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4 S CORSE
DUCATI PANIGALE V4 S CORSE
€ 30.990,- p/mnd klik hier
2019, 7327 Km
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 28.350,- p/mnd klik hier
2020, 6115 Km
DUCATI PANIGALE V4 SP2
DUCATI PANIGALE V4 SP2
€ 39.950,- p/mnd klik hier
2022, 650 Km
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 28.950,- p/mnd klik hier
2024, 2228 Km
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 38.250,- p/mnd klik hier
2024, 257 Km
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 39.990,- p/mnd klik hier
2024, 2 Km
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 39.990,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4
DUCATI PANIGALE V4
€ 74.000,- p/mnd klik hier
2024,
Merkdealer
DUCATI PANIGALE V4
DUCATI PANIGALE V4
€ 32.490,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion