Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE V4 SPECIALE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MOTOGP LIVERY
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Garantie: Anders
Garantie: Fabrieksgarantie

TE KOOP: Ducati Panigale V4 Bezzecchi 2023 Racing Replica – Gelimiteerde Editie (Nummer 36 van de 72) – NIEUW in Transportkrat!

Ben jij op zoek naar iets écht bijzonders?
Dit is jouw kans om eigenaar te worden van een exclusieve Ducati Panigale V4 Bezzecchi Racing Replica 2023, nog in de originele transportkrat, splinternieuw en onuitgepakt.

Gelimiteerd tot slechts 72 stuks wereldwijd – dit exemplaar is een waar verzamelobject en een eerbetoon aan de iconische MotoGP-coureur Marco Bezzecchi.

Highlights:

Ducati Panigale V4 – 1103cc Desmosedici Stradale V4-motor
Speciale Bezzecchi Racing Livery – Mooney VR46 Racing Team kleuren

Premium onderdelen:

Akrapovi? titanium uitlaatsysteem

Carbonfiber winglets, kuipdelen en details

Geüpgraded elektronica & race-instellingen

Officiële Ducati certificering & genummerde plaquette

Nog in originele transportkrat – exact zoals geleverd vanuit de fabriek.
Niet gestart, niet uitgepakt – volledig in fabrieksstaat.

Voor de verzamelaar, Ducati-liefhebber of racer die alleen genoegen neemt met het allerbeste.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Zaltbommel
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion