Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 9.445,- p/mnd klik hier
2017, 20925 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 9.699,- p/mnd klik hier
2017, 17145 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2017, 12518 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 9.945,- p/mnd klik hier
2017, 10187 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 8722 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2017, 6066 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 9.890,- p/mnd klik hier
2018, 16739 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2019, 14658 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 9.790,- p/mnd klik hier
2019, 15500 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2019, 17384 Km
Merkdealer
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 14.995,- p/mnd klik hier
2019, 9976 Km
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
DUCATI SCRAMBLER DESERT SLED
€ 11.500,- p/mnd klik hier
2021, 12125 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion