Nieuwsbrief:

BMW  R 50 - 1965

23020 Km
Zwart/wit
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
bmw - r-50
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Mooi uniek opknap project voor 99% compleet motorblok draait en frame en motor nummer is gelijk er zit een origineel Nederlands kenteken op een mooi sleutelproject voor de liefhebber.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen via telefoon, fax of email. Vanaf april 2008 is onze webshop operationeel. Wij hebben een zeer snelle postorderservice. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2024 Motoroccasion