Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2016, 9670 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2017, 12825 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2017, 6895 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 10390 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 9050 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.450,- p/mnd klik hier
2018, 4421 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.380,- p/mnd klik hier
2020, 25600 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 260 Uur
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 8041 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F SIX DAYS
KTM 450 EXC F SIX DAYS
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2020,
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 6076 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 7472 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 8881 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F SIX DAYS
KTM 450 EXC F SIX DAYS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2020, 3975 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 7413 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 9.420,- p/mnd klik hier
2022, 2388 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2023, 140 Uur
Merkdealer
KTM 450 EXC F SIX DAYS
KTM 450 EXC F SIX DAYS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, 4015 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2024, 3993 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion