Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.690,- p/mnd klik hier
2020, 11327 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.190,- p/mnd klik hier
2020, 15704 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2020, 6741 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2020, 11348 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2021, 11000 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.149,- p/mnd klik hier
2021, 10946 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.285,- p/mnd klik hier
2021, 21900 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2021, 25777 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.550,- p/mnd klik hier
2021, 9303 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2021, 9800 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2021, 5640 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2022, 2500 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 20000 Km
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2022, 4043 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.990,- € 6.990,- p/mnd klik hier
2022, 5150 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2023, 18938 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.590,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2023,
Merkdealer
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2023, 6132 Km
KTM 390 ADVENTURE
KTM 390 ADVENTURE
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion