Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
mooie yamaha R6!
uit bouwjaar 2000
met achterzitje
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 65.5|44.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12.4:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Keihin CVRD37 |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 120|89.5|13000 |
Max. koppel | 68.1|11500 |
Koppeling | olie bad |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2846 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 132 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 130 mm |
Remmen voor | dubbele 295 mm schijf, radiale vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/60 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1380 |
Lengte | 2025 |
Breedte | 690 |
Hoogte | 1105 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Simplex" betekent: Enkelvoudig. Een simplex ketting is een ketting met één rij schakels. Simplexis tevens de benaming voor een trommelrem, met één centrale nok (remsleutel) die twee remschoenen bedient. De remcapaciteit van de simplex rem is matig omdat slechts een van de twee schoenen tegen de draairichting van de trommel in wordt geduwd (de oplopende schoen), terwijl de andere schoen (de lossende schoen) met de draairichting mee tegen de trommelwand wordt aangedrukt en daardoor beduidend minder wrijving produceert.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken