Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
leuke yamaha XT 660 X
- Korte kentekenplaathouder
- handvatverwarming
- handkappen
- boekjes aanwezig
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt ééncilinder |
Boring x slag | 100|84 |
Cilinder inhoud | 660 |
Comp. verhouding | 10 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | injectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 48|35,3|6.000 |
Max. koppel | 58,4|5.250 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 170 |
ABS | nee |
Frame | dubbel stalen wiegframe |
Vering voor | 43 mm telescopische voorvork, veerweg 200 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare monoshock, veerweg 191 mm |
Remmen voor | enkele 320 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Remmen achter | enkele 245 mm schijf, éénzuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 160/60 ZR 17 |
Wielbasis | 1.490 |
Lengte | 2.175 |
Breedte | 860 |
Hoogte | 1.210 |
Zithoogte | 875 |
Drooggewicht | 173 |
Leverbare kleuren | Racing Blue, X-Grey |
Beschrijving | Het XT model van Yamaha gaat al lang mee (vanaf de XT 500) en de XT 660 X is de in 2004 gepresenteerde opvolger van de XT 600 met injectie motor en vloeistofkoeling. Ook leverbaar als enduro uitvoering (XT 660 R). leverbare kleuren racing blue en X-grey |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 | Drachten, Friesland |
 | 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken