Nieuwsbrief:

YAMAHA  TMAX DX - 2019

Garantie: Ja
18830 Km
Matt Grijs
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
yamaha - tmax-dx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Zeer nette Yamaha Tmax 530
Dx uitvoering (luxe uitvoering)
Bouwjaar 2019
Km Stand: 18830
Recent groot onderhoud gehad.
Eind 2023 vervangen:
- Olie + Olie Filter
- Bougie's + Luchtfilter
- V-snaar + Rollen (Er is een J Costa sport vario gemonteerd)
04-2024 is de achterband vervangen + Remblokken Achter.

Uitvoering met:
- Handvat verwarming + Zadel verwarming
- Electrisch verstelbaar windscherm
- Cruise control
- Origineel Yamaha Rugsteun

Motor staat klaan en kan direct afgehaald worden
1 Keyless handzender + Alarm systeem

Inruil / Financiering mogelijk
Gratis 10 dagen All - Risk dekking
Tenaamstelling regelen wij.
 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren

De Kronkels 31C
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)
 

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
 

 






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion