Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 KATANA - 2019

Garantie: Ja
774 Km
Grey
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
suzuki - gsx-s-1000-katana
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Prachtige Suzuki Gsx-s 1000 Katana
Nederlandse motor in nieuwstaat
Boekjes + 2 sleutels aanwezig
775Km Bouwjaar 2019
1000CC / 149Pk
Traction control 
Diverse rijmodi 
Lcd display 

Inruil  / Financiering mogelijk

Contact gegevens:

Huijgen Motoren
De Kronkels 31C
3752LM Bunschoten - Spakenburg
Tel 0332999800 (Ook WhatsApp)






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion