Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 - 2023

Garantie: Ja
11221 Km
Cyan Storm
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette motor met veel accessoires de motor is verlaagd dus zeer geschikt voor kleinere personen
originele set is aanwezig dus motor kan eenvoudig veranderd worden naar de standaard hoogte 
  • Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.

    Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen. 

     
  • Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
    Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098

Opties en Accessoires:
Stuureind spiegel, gefreesde rem en koplinghandel, compleet uitlaatsysteem met carbon einddemper, telefoonhouder met draadloosopladen, downforce spoiler (wingled), Comforzadel, tankpad, handgrepen achter, valprotectie motorblok, frame en voor en achteras, donkergetinte hoge ruit, korte kentekenplaat, extra zijpanelen zwart, handvatverwarming org. Yamaha, radiateur bescherming, screen protector, enz.   
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bisschop Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion