Nieuwsbrief:

YAMAHA  KODIAK YFM 450 - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Groen
yamaha - kodiak-yfm-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met zijn robuuste chassis en motor met hoog koppel is de Kodiak 450 een onvermoeibare arbeidskracht die 120 kg op de bagagerekken kan vervoeren - of tot 600 kg kan trekken - zodat u door extreem terrein kunt rijden met gereedschappen, voorraden of uitrusting. Een doordacht veersysteem met lange veerweg en een ruime zitpositie zorgen de hele dag door voor rijcomfort - daarnaast houden de brede 25"-banden en de schakelbare 4WD tractie in situaties waarin andere voertuigen daar moeite mee hebben. De elektronische brandstofinspuiting verlaagt de gebruikskosten en zorgt voor gemakkelijk warm en koud starten op diverse hoogtes - en de legendarische duurzaamheid en betrouwbaarheid van Yamaha brengen u elke keer weer heen en terug. Kodiak 450: werken, spelen, ontspannen, herhalen!

Huidige prijs is excl. homologatie. Incl. homologatie €10.309,- uit voorraad leverbaar.
Ook leverbaar met differentieel slot en stuurbekrachtiging (Kodiak 450 EPS Diff Lock) tegen meerprijs.
 
  • Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.

    Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen. 

     
  • Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
    Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098

Opties en Accessoires:
Quad is met EPS en Diflock




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Bisschop Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion