Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2020

Garantie: Ja
9298 Km
Grijs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ben je op zoek naar de ultieme rijervaring? Een motor die elke rit transformeert in een avontuur? Deze sensationele Yamaha MT-09 uit 2020 met slechts 9.298 kilometer op de teller is precies wat je zoekt! Deze motor is niet zomaar een MT-09; hij is rijkelijk uitgerust met hoogwaardige accessoires die zijn prestaties, comfort en looks naar een hoger niveau tillen.

De Yamaha MT-09 staat bekend om zijn legendarische 847cc CP3 driecilinder motor. Dit krachtige blok levert een unieke combinatie van rauwe trekkracht vanaf lage toeren en een opwindende top-end power, altijd vergezeld van die onmiskenbare, verslavende driecilinder roffel. Zijn lichtgewicht chassis en wendbare karakter zorgen voor een dynamische en directe rijervaring die je keer op keer zal verbazen.

Wat deze MT-09 echt bijzonder maakt, zijn de doordachte upgrades:

  • Akrapovič uitlaatsysteem: Ervaar een diepere, sportievere sound en optimaliseer de prestaties met dit topkwaliteit uitlaatsysteem.

  • Speciale verstelbare hendels: Pas de hendels perfect aan jouw handen aan voor optimale controle en comfort.

  • Handkappen: Bieden extra bescherming tegen wind, regen en opspattende steentjes, wat het rijcomfort vergroot.

  • Gelzadel: Geniet van superieur comfort, zelfs op langere ritten, dankzij dit ergonomische gelzadel.

  • SP Connect telefoonhouder met geïntegreerde lader: Houd je telefoon veilig en opgeladen, perfect voor navigatie en connectiviteit onderweg.

Met minder dan 10.000 kilometer op de teller is deze MT-09 nog in absolute topconditie en klaar voor talloze nieuwe avonturen. De combinatie van zijn krachtige basis en deze fantastische accessoires maakt dit een unieke kans om een motor te bezitten die eruit springt.

Waarom deze Yamaha MT-09?

  • Puur Rijplezier: De legendarische CP3 driecilinder staat garant voor een opwindende en verslavende rijervaring.

  • Rijkelijk Uitgerust: Kompleet met Akrapovič, verstelbare hendels, handkappen, gelzadel en SP Connect, direct klaar voor elke rit.

  • Lage Kilometerstand: Met slechts 9.298 km verkeert de motor in uitstekende staat en heeft hij nog een heel leven voor zich.

  • Wendbaar en Dynamisch: Lichtgewicht en met een scherp stuurgedrag, perfect voor zowel de stad als bochtige wegen.

  • Modern Design: De agressieve 'Dark Side of Japan' esthetiek blijft indruk maken.

Deze Yamaha MT-09 is de perfecte partner voor de rijder die sensatie zoekt, maar ook waarde hecht aan comfort en functionaliteit.

 

Hoewel we ernaar streven de informatie in deze advertentie zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, kunnen er geen rechten aan worden ontleend.

De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion