Nieuwsbrief:

Motorcentrum Deventer

Alle motoren van Motorcentrum Deventer
122 motoren gevonden
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1000 L AFRICA TWIN
€ 14.249,- p/mnd klik hier
2019, 4900 Km
SUZUKI UH 200
SUZUKI UH 200
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2008, 32561 Km
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 650 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.289,- p/mnd klik hier
2000, 35397 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2003, 43087 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
1993,
APRILIA ATLANTIC 500
APRILIA ATLANTIC 500
€ 2.749,- p/mnd klik hier
2009, 29640 Km
HONDA CBF 600
HONDA CBF 600
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2008, 23245 Km
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 7.749,- p/mnd klik hier
2016, 11518 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE ABS
TRIUMPH STREET TRIPLE ABS
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2017, 18892 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2018, 3926 Km
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
HONDA VFR 800 X CROSSRUNNER ABS
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2011, 44068 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 7.989,- p/mnd klik hier
2016, 47360 Km
KAWASAKI VN 2000 CLASSIC
KAWASAKI VN 2000 CLASSIC
€ 9.989,- p/mnd klik hier
2011, 45367 Km
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
MOTO GUZZI V 9 BOBBER
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 38643 Km
KAWASAKI Z900
KAWASAKI Z900
€ 9.449,- p/mnd klik hier
2021, 18147 Km
KAWASAKI Z1000
KAWASAKI Z1000
€ 5.949,- p/mnd klik hier
2009, 34285 Km
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion