Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2010, 15500 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2010, 24021 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2010, 23100 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 25000 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 33759 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 4.150,- p/mnd klik hier
2011, 59682 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2011, 70335 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2011, 45191 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.440,- p/mnd klik hier
2011, 47047 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2011, 27800 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 28159 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.390,- € 5.950,- p/mnd klik hier
2011, 45366 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2011, 20115 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2011, 15832 Km
FH Motoren, FLEVO
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2012, 23832 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 6.195,- p/mnd klik hier
2012, 23630 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2012, 28451 Km
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2013, 27229 Km
Merkdealer
YAMAHA FZ 8
YAMAHA FZ 8
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2013, 21281 Km
YAMAHA FZ 8 ABS
YAMAHA FZ 8 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 51750 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion