Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 4.799,- p/mnd klik hier
1999, 34440 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.999,- € 6.290,- p/mnd klik hier
1999, 95478 Km
Merkdealer
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.290,- p/mnd klik hier
1999, 87060 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.290,- p/mnd klik hier
1999, 25399 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.950,- p/mnd klik hier
1999, 39013 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1999, 50330 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
1999, 25000 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2000, 37984 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2000, 29900 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.850,- p/mnd klik hier
2000, 43200 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.449,- € 5.995,- p/mnd klik hier
2000, 31150 Km
Merkdealer
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2000, 63000 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2000, 70890 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.795,- p/mnd klik hier
2000, 35251 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2001, 64900 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2001, 47562 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2002, 83847 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.495,- p/mnd klik hier
2002, 62287 Km
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2002, 66732 Km
Merkdealer
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
YAMAHA XV 1600 WILDSTAR
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2002, 42535 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion