Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
stoere antraciet grijze fz1 met leovince uitlaat.
en korte kentekenplaathouder.
KOBO Motoren
Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.
Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
Wij bezorgen in overleg ook motoren.
Heeft u vragen? Wij helpen u graag!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Viertakt, viercilinder lijnmotor, DOHC |
Boring x slag | 77|53.6 |
Cilinder inhoud | 998 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 5 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | TCI (digitaal) |
Vermogen | 150|110.3|11000 |
Max. koppel | 106|8000 |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.533 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | 255 |
ABS | optie |
Frame | aluminium die cast frame |
Vering voor | Telescoop up-side-down |
Vering achter | Monocross |
Remmen voor | Dubbele schijfrem, Ø320 mm |
Remmen achter | Schijfrem, Ø245 mm |
Voorband | 120/70 ZR17 (58W) |
Achterband | 190/50 ZR17 (73W) |
Wielbasis | 1460 |
Lengte | 2140 |
Breedte | 770 |
Hoogte | 1205 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Yellow, Midnight Black, Silver Tech |
Beschrijving | Voor de fonkelnieuwe FZ1 begonnen we met het belangrijkste - we gaven deze motor het hart van een R1. Daarna hebben we dit inmiddels legendarische supersportblok getuned voor meer allround gebruik. Vervolgens is het in het meest geavanceerde streetbike frame gehangen dat we ooit gemaakt hebben. |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
| Drachten, Friesland |
| 0512-542142 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken