Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 RALLY - 2020

28884 Km
Mat Kaki
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
triumph - tiger-900-rally
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Tiger Rally ( BTW Motor ) 

De Tiger 900 Rally combineert een klassebepalend chassis, verbeterde geavanceerde rijdergerichte technologie en een geheel agressievere stijl om avontuurlijk te rijden waar u maar wilt.

Met een sterker 900 cc driecilinder blok voor betere prestaties, vermogen en koppel, vertegenwoodigt de Rally een enorme stap voorwaarts in mogelijkheden voor een adventure motorfiets.


Ongelooflijk veelzijdig de perfect allrounder met spannend sportief en sterk 900 cc driecilinder blok

Incl.

* Topkoffer + rek 

* Zijkoffers

* Valbeugelset

* 7"TFT display

* Handkappen

* Cruisecontrol

* Led verstralers

* Instelbare v+a vering

* Handvat verwarming

* Verschillende rijmodi

* In hoogte verstelbare ruit

* Gps beugel 

* Telefoonhouder 

* Enz enz ............


Dealer onderhouden

Recent beurt met nieuwe banden & kettingset gehad

Boekjes sleutel alles compleet

Na aanpassen geschikt voor A2


Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 888 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand: 28.000
Kleur: Mat Khaki
Afleverkosten/garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, Handvat verwarming, Kofferset, Mistlampen / Verstralers , Topkoffer, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion