Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 900 GT PRO - 2020

23338 Km
Wit
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
triumph - tiger-900-gt-pro
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Gewoon als nieuw

Ongelooflijk veelzijdig

De perfect allrounder met spannend sportief driecilinder blok

De nieuwe Tiger 900 GT-serie is ontworpen voor nog meer stedelijk avontuur, toeren, woon-werkverkeer en alles wat daar tussenin ligt
en zet een nieuwe maatstaf voor op de weg gerichte avontuurlijke mogelijkheden en stijl.

* 900 cc-driecilinder blok (Euro 5 conform)
* Nieuw lichtgewicht modulair frame
* Geoptimaliseerde bochten-ABS en tractiecontrole
* LED DRL and Indicators
* Cruisecontrol
* Handvatverwarming
* 7-Inch TFT-Kleurenscherm
* Handkappen

* My triumph-connectiviteitssysteem
* Middenstandaard
* Elektronisch instelbare Marzocchi schokbreker
* LED Fog lights
* Triumph Shift Assist- quickshifter
* Verwarmd bestuurders- en passagierszadel
* Bandenspanningsbewakingssysteem
* 5 rijmodi
* Valbeugelset

Sleutels boekjes alles compleet

1e eigenaar dealer onderhouden

Incl. Koffersteunen

Aanvullende Informatie:
Fabrikant: Triumph
Bouwjaar: 2020
Cilinderinhoud: 888 cc 3 cil. 4-takt
Kilometerstand: 23.000
Kleur: Wit
Afleverkosten/garantie: € 250.-
Garantie: 3 maanden
Opties en Accessoires:
ABS, Bagagerek, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Mistlampen / Verstralers , Quick-shifter, Valbeugels, Zadelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JdK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2024 Motoroccasion