Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 GT EXPLORER - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SAPPHIRE BLACK
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
triumph - tiger-1200-gt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Deze motor is uit voorraad leverbaar!
De Triumph Tiger 1200 GT PRO EXPLORER
is de ultieme adventure motorfiets
voor op en naast de weg. De Tiger 1200
is uitgerust met het volledig nieuwe
en oersterke 1160cc T-Plane
driecilinder motorblok welke 150 PK en
130 Nm aan koppel levert. Dit
motorblok levert over het hele
toerenbereik een immens hoog koppel,
zakt niet in en is van onderuit
perfect te doseren. De aandrijving
wordt via een cardan verzorgd. De GT
Pro Explorer heeft het meest
uitgebreide optiepakket standaard aan
boord en dat bestaat o.a. uit
geoptimaliseerde bochten-ABS en TCS,
dodehoeksensoren, cruise control,
versnellingsindicator, diverse
rijmodi, 7" full-colour TFT scherm,
Full-LED verlichting incl DRL en
mistlampen, verlichte schakelaars,
Bluetooth Connectivity system,
Quickshifter, bandenspanningssensoren,
semi-actieve Showa vering voor en
achter met 20 cm veerwegen, Brembo
Stylema remmerij, verwarmde
handgrepen, verwarmde zadels,
middenbok, lage valbeugel voor,
handkappen en een verstelbare ruit. De
motor heeft een rijklaargewicht van
slechts 261 Kg, dit is inclusief volle
30 liter benzinetank. Deze nieuwe
Triumph wordt geleverd inclusief 3
jaar fabrieksgarantie. Er is een ruime
keuze aan accessoires beschikbaar,
zoals o.a. diverse koffersets en
bagagesystemen, ruitjes etc. Heb je
interesse? Bel ons voor een proefrit
en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion