Nieuwsbrief:

TLM Nijmegen


TLM Nijmegen
Nijmegen
Routebeschrijving
www.tlm.nl
024-3711111
Dealer van:Lid BOVAG

MOTO GUZZI, TRIUMPH


Welkom bij TLM: Dé zaak als het om Moto Guzzi of Triumph gaat! Wij als gepassioneerd Moto Guzzi & Triumph Motorcycles dealer zijn er trots op al sinds 1982 actief te zijn binnen Nederland en ver daarbuiten. Bezoek onze website of kom langs en maak kennis met TLM en Moto Guzzi of Triumph.
Alle motoren van TLM Nijmegen
98 motoren gevonden
TRIUMPH BONNEVILLE  T 120
TRIUMPH BONNEVILLE T 120
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2020, 24453 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 85 TT
MOTO GUZZI V 85 TT
€ 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 30706 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 III STONE
MOTO GUZZI V 7 III STONE
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2020, 7594 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1200 SPORT 8V
MOTO GUZZI 1200 SPORT 8V
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2011, 65958 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI STELVIO 1200 8V ABS
MOTO GUZZI STELVIO 1200 8V ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2011, 83350 Km
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2016, 20933 Km
Merkdealer
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
TRIUMPH STREET TRIPLE RS
€ 14.995,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
MOTO GUZZI V 7 SPECIAL
€ 7.990,- p/mnd klik hier
1970, 45924 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 900 GT
TRIUMPH TIGER 900 GT
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2021, 11305 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
MOTO GUZZI 1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE
€ 6.990,- p/mnd klik hier
1993, 22402 Km
Merkdealer
TRIUMPH DAYTONA 660
TRIUMPH DAYTONA 660
€ 11.095,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 1200 GT PRO
TRIUMPH TIGER 1200 GT PRO
€ 24.545,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI V 9 ROAMER
MOTO GUZZI V 9 ROAMER
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2016, 18300 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 800 XRT
TRIUMPH TIGER 800 XRT
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2017, 46650 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING ABS
MOTO GUZZI CALIFORNIA 1400 TOURING ABS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2013, 113813 Km
Merkdealer
MOTO GUZZI V 7 850 GTC
MOTO GUZZI V 7 850 GTC
€ 5.990,- p/mnd klik hier
1972, 83759 Km
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TWIN 900
TRIUMPH SPEED TWIN 900
€ 11.645,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
TRIUMPH SPEED TWIN 900
TRIUMPH SPEED TWIN 900
€ 11.645,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
MOTO GUZZI NORGE 1200 GTL
MOTO GUZZI NORGE 1200 GTL
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2007, 83200 Km
Merkdealer
TRIUMPH TIGER 1200 GT PRO
TRIUMPH TIGER 1200 GT PRO
€ 24.345,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2024 Motoroccasion