Nieuwsbrief:

TRIUMPH  T A 3 - 1967

Bouwjaar:
1967
Kleur:
Legergroen
Vermogen:
Teller:
3.129 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
triumph - t-a-3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ex Nederlandse legermotor. In 1967 werden 110 stuks geleverd aan het leger. Inmiddels zijn de meeste van deze motoren omgebouwd in burgeruitvoering. Dit is nog een orginele uitvoering in zeer mooie staat met: Zijtas, extra brandstoftank en valbeugel. Heeft een onderhoudsbeurt gehad.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
Middenbok, Originele uitlaat, Valbeugel, Voorvorkbeschermers, Zadeltasbeugels, Zadeltassen, Dit is nog een orginele uitvoering in zeer mooie staat met: Zijtas, extra brandstoftank en valbeugel.Heeft een onderhoudsbeurt gehad.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Kommer Motors
De Standerd 27
Kootwijkerbroek
Plan de route
0342-480065
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion