Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
€ 3.999,- p/mnd klik hier
1997, 33221 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 4.495,- p/mnd klik hier
1997, 43255 Km
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
€ 3.299,- p/mnd klik hier
1998, 49390 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 4.890,- p/mnd klik hier
1998, 24060 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 3.750,- p/mnd klik hier
1999, 59955 Km
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
€ 3.800,- p/mnd klik hier
1999, 83208 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1999, 63000 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 4.490,- p/mnd klik hier
1999, 57318 Km
Merkdealer
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 4.495,- p/mnd klik hier
1999, 64056 Km
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
€ 4.790,- p/mnd klik hier
1999, 62900 Km
Merkdealer
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 4.899,- p/mnd klik hier
1999, 16037 Km
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2000, 46185 Km
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
€ 4.745,- p/mnd klik hier
2000, 72679 Km
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2001,
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
SUZUKI 1500 INTRUDER LC
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2001, 63720 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2002, 19568 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2002, 47631 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2002, 35757 Km
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
SUZUKI VL 1500 LC INTRUDER
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2002, 42386 Km
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
€ 3.940,- p/mnd klik hier
2003, 75976 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion