Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 790,- p/mnd klik hier
1995, 66270 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.000,- p/mnd klik hier
1996, 28618 Mls
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.290,- p/mnd klik hier
1997, 28000 Km
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
SUZUKI GSF 600 N BANDIT
€ 2.245,- p/mnd klik hier
1998, 34313 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 1.849,- p/mnd klik hier
2001, 47448 Mls
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2002, 59137 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2004, 23900 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2004, 32068 Km
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
SUZUKI GSF 600 S BANDIT
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2005, 30625 Km
Wist u dat: In de motortaal "Big end" betekent: Een drijfstang heeft aan de bovenzijde een klein gat (small end) waarin het lager voor de pistonpen zit. Aan deze zijde is de zuiger bevestigd. Aan de onderzijde heeft de drijf­stang een groot gat, waarin het lager voor de krukpen js aan­gebracht. Dit punt is het hart van de motor. ‘Het big end ligt eruit’ betekent dat het lager in het big end is uitgelopen. Bij ge­brek aan smeerolie kan het big end-lager vastslaan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion