Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 A - 2016

Garantie: Ja
8109 Km
Blauw
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
suzuki - gsr-750-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ben je op zoek naar een naked bike die zowel indrukwekkende prestaties als dagelijkse bruikbaarheid biedt, en direct klaar is voor je volgende reis? Dan is deze prachtige Suzuki GSR 750 uit 2016 precies wat je zoekt! Met een uitzonderlijk lage kilometerstand van slechts 8.109 km en afkomstig van de eerste eigenaar, is dit een zeldzame kans om een zo goed als nieuwe motorfiets te bemachtigen, compleet uitgerust voor jouw avonturen.

De Suzuki GSR 750 staat bekend om zijn krachtige en soepele 749cc viercilinder lijnmotor, afgeleid van de legendarische GSX-R750, maar dan getuned voor meer koppel in het middengebied. Dit betekent dat je zowel opwindende acceleratie ervaart als comfortabel kunt cruisen. Of je nu door de stad navigeert, door bochtige landwegen scheurt of een langere rit maakt, de GSR 750 levert altijd de prestaties die je nodig hebt. Zijn scherpe stuurgedrag en comfortabele zitpositie maken elke rit tot een waar genot.

Deze specifieke GSR 750 is extra bijzonder door zijn staat en complete uitrusting. Met minder dan 8.500 kilometer op de teller en de wetenschap dat hij van de eerste eigenaar komt, ben je verzekerd van een motor die met uiterste zorg is behandeld. Hij ziet eruit alsof hij net uit de showroom komt, van de glimmende lak tot de onberispelijke details.

En alsof dat nog niet genoeg is, wordt deze GSR 750 geleverd met alles wat je nodig hebt om direct op reis te gaan:

  • Een navigatiesysteem om je moeiteloos naar elke bestemming te leiden.

  • Een originele Suzuki softluggage drager met tas, perfect geïntegreerd voor al je bagage, van een dagtrip tot een weekendje weg.

Waarom deze Suzuki GSR 750?

  • Zo Goed Als Nieuw: Met slechts 8.109 km op de teller is dit een zeldzame vondst in deze conditie.

  • Eerste Eigenaar: De complete historie is bekend, wat zorgt voor gemoedsrust en vertrouwen.

  • Volledig Uitgerust voor Reizen: Inclusief navigatiesysteem en originele Suzuki softluggage voor direct avontuur.

  • Krachtige en Soepele Motor: Het 749cc viercilinderblok levert een perfecte balans tussen sportiviteit en bruikbaarheid.

  • Wendbaar en Fun: Zijn lichte gewicht en scherpe stuurgedrag maken elke rit dynamisch en plezierig.

  • Tijdloos Design: De agressieve, maar toch elegante naked bike styling blijft indruk maken.

  • Betrouwbaarheid van Suzuki: Geniet van de legendarische duurzaamheid en lage onderhoudskosten die Suzuki biedt.

Deze Suzuki GSR 750 is de ideale partner voor de rijder die op zoek is naar een veelzijdige en opwindende motorfiets die elke dag weer een glimlach op zijn gezicht tovert, en die direct klaar is voor elk avontuur.

De motor staat in de vestiging Deventer
Inruil en financiering mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion