Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 LT - 2011

Garantie: Nee
46777 Km
Mat zwart
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
piaggio - mp3-400-lt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
-Piaggio MP3 400 Sport, door inruil verkregen.
-Geen history, GEEN garantie meeneem prijs € 1750,-
-Motor start maar rollock piept.
-Alleen per app ivm drukte: 0651951690

- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Mail: euro-motor@planet.nl
Openingstijden: Woensdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00.
Maandag/Dinsdag open op afspraak.

AKTIE1 : Piaggio MP3 300 HPE E5 sport van €8299 voor € 7499 all-in.
AKTIE2 : Piaggio MP3 400 HPE E5 sport van €11.399 voor €10.500 all-inn.
AKTIE3 : Piaggio Beverly 400S HPE E5 van €7389 voor €6650 all-inn.
AKTIE4 : Vespa GTS 300 HPE E5 van €6499 voor €5750 all-inn.
AKTIE5 : Piaggio MP3 500 Advance van €13599 voor €12799 all-inn .
AKTIE6 :Vespa GTS Super Sport HPE E5  mat grijs van €7099 voor €6699 all-inn.

 -Euromotor Hoevelaken is de Piaggio MP3 Prime dealer van Nederland.  U kunt bij ons terecht voor onderhoud, nieuwe voertuigen, Occasions,    onderdelen, accessoires, kleding en helmen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion