Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 TT - 2019

29337 Km
GRIJS
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
moto-guzzi - v-85-tt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

nette v85tt
met handvatverwarming
speciale uitlaat met db-killer
en een bagagedrager.
  • KOBO Motoren

    Ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
    Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag. 
    Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
    Wij helpen bij een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
    Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.

    Heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
    Wij bezorgen in overleg ook motoren.
    Heeft u vragen? Wij helpen u graag!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kobo Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion