Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 STONE - 2019

Garantie: Ja
22983 Km
MATGRIJS
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2019
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze V7 III Stone is standaard
uitgerust met ABS en een 6-bak.
Daarnaast voorzien van een grote ruit,
voorvalbeugel, bagagerek en een laag
comfortzadel. Wij verkopen deze
heerlijk sturende en klinkende V7 III
inclusief 12 maanden garantie.
Helemaal startklaar voor een nieuw
avontuur!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2025 Motoroccasion