Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III SPECIAL - 2020

€ 8.999,- € 9.750,-
Garantie: Ja
3142 Km
GRIJS
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
moto-guzzi - v-7-iii-special
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2020
Garantie: TLM'S G12 Garantie

De V7-III Special is standaard
uitgerust met ABS, TCS, versnellings
indicator, toerenteller, spaakwielen,
bruin zadel en een chrome zadelbeugel.
In deze zilvergrijze kleurstelling kom
je de V7-III Special maar zelden
tegen. Deze motor heeft slechts 3.150
KM gereden en is klaar voor een
volgend avontuur. Wordt verkocht
inclusief 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion