Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 II STONE - 2013

Garantie: Nee
15248 Km
Mat Zwart
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
moto-guzzi - v-7-ii-stone
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette Moto Guzzi  V7 Stone II in de stoere mat zwarte kleur.

Het gaat hier om de Stone II deze heeft een update gehad ten op zichte van het eerste model met de gladde cilinderkop en het injectiesysteem met een centraal gasklephuis.

Blijft een leuke goed rijdende en stoere motorfiets en voorzien van cardan aandrijving.

Vorige eigenaar heeft motor 2 jaar geleden bij ons aangeschaft maar aangezien hij er niet mee reed van hem teruggekocht.

Als extra is deze motor voorzien van een middenbok en een windscherm.

Staat op een perfecte set banden om zo met nog veel plezier rond te rijden.

Ook nog voorzien van een binnen en buiten motorhoes, Tom Tom Rider, ART 4 plus slot en accu lader.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl
  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Cardan aandrijving , instructieboek, middenbok, Navigatie systeem, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Ram Mount voor navigatie, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion