Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
moto-guzzi - v-100-mandello
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 500 afleverkosten.

Kom nu proefrijden op onze demo! De
volledig nieuwe en revolutionaire Moto
Guzzi V100 Mandello S in het Verde /
Grigio Avanguardia. De V100 houdt het
midden tussen een roadster en een
toermotor met geweldige
stuureigenschappen en is revolutionair
op vele vlakken; zo is het de eerste
vloeistof gekoelde V-Twin uit Mandello
(met een vermogen van 115 Pk en 108 Nm
koppel) en is de motor uitgerust met
adaptieve aerodynamica. Het rijklaar
gewicht met volle 17L tank bedraagt
slechts 233 Kg. Daarnaast is deze
Fulloption S uitvoering o.a. uitgerust
met semi-actieve Öhlins vering, een
quickshifter (up&down),
handvatverwarming en MIA bluetooth
systeem. Tot de standaard uitrusting
behoren ABS, Traction Control, Cruise
control, diverse rijmodi, TFT scherm,
LED verlichting, Brembo remmerij en
een verstelbaar windscherm tot de
standaard uitrusting. De V100 Mandello
S is leverbaar in twee verschillende
kleurstellingen. Standaard wordt de
motor geleverd met 2 jaar
fabrieksgarantie, welke tegen
meerprijs uit te breiden is naar in
totaal 4 jaar. Er is een ruime keuze
aan fabrieksaccessoires beschikbaar,
zoals o.a. koffersets incl topkoffers,
valbeugels, middenbok, mistlampen,
grotere ruiten, verhoogde zadels, etc.
Heb je interesse? Bel ons voor een
proefrit en/of offerte. Tot snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion