Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE 1200 GTL - 2007

Garantie: Ja
83200 Km
ZWART
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gtl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Garantie: TLM'S Budgetbikes

Zeer complete en luxe uitgeruste Norge
1200 GTL, o.a. voorzien van een
driedelige kofferset, middenbok en
handvatverwarming. De Norge staat er
technisch prima bij en ook de banden
kunnen nog even mee. Is wel toe een
een beurtje en wordt daarom voor een
zeer scherpe prijs verkocht, maar
zonder garantie. Een zeer
interessante motor voor de thuis
sleutelaars onder ons!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2024 Motoroccasion