Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE 1200 GT/GTL - 2012

Garantie: Ja
40135 Km
ZILVER
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
moto-guzzi - norge-1200-gt-gtl
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2012
Garantie: TLM's G12 Garantie

Deze mooie grijze Norge 1200 8V is
recent door ons voorzien van
onderhoud, en is o.a. uitgerust met
een windscherm en kofferset in kleur.
Deze motor is afkomstig van de eerste
eigenaar en is altijd zeer netjes
onderhouden. Wij leveren deze motor
met 12 maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2024 Motoroccasion