Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 1400 TOURING ABS - 2021

€ 18.990,- € 19.250,-
Garantie: Ja
21751 Km
ZWART
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
moto-guzzi - california-1400-touring-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2021
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Ontdek de indrukwekkende Moto Guzzi
California 1400 Touring uit 2021 met
slechts 21.500 km op de teller. Deze
krachtige tourmotor combineert
Italiaans vakmanschap met comfort en
betrouwbaarheid voor lange ritten.
Deze California 1400 wordt geleverd
met een uitgebreide 12-maanden
garantie, zodat u met vol vertrouwen
op pad kunt gaan. Voor extra
bescherming en gemoedsrust zijn de
motorfiets en de koffers voorzien van
valbeugels, en zijn er valblokken op
de cilinders gemonteerd. Of u nu lange
afstanden wilt afleggen of gewoon
genieten van een ontspannen rit, deze
Moto Guzzi California 1400 Touring is
de perfecte metgezel. Mis deze kans
niet om eigenaar te worden van deze
prachtige en goed uitgeruste
tourmotor. Neem vandaag nog contact
met ons op voor meer informatie of om
een proefrit te plannen. Met deze
California 1400 bent u klaar voor de
open weg!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion